Kızlar sabah 18 aylık oğlum iştahsız diye kan değerlerine baktırdık hastanede doktor açlık şekerine de bakmış 90-100 arası olması gerekirken oğlumun değeri 103 çıkmış kırmızı ok var kan vermeden önce mama vermiştim sizce ondan mıdır çok moralim bozuktu henüz sonuç göstermedik doktora burda sormak istedim mamadan mı öyle çıkmıştır aç değildi bu arada