İki çocuğum var ikiside dün atwşliydi boğazlarında kızarıklık vardı doktor antibiyotik ateş düşürücü ve ağrı giderici verdi dün gece geç geldiğimiz için ilaçları kullanamadım doktorun verdiği hastanede o ilaçlardan sonra ateşleri bitti antibiyotik hiç açılmadı sorum şu ne yapayım kullanayım mı buna rağmen