Sevdaaalya Merhaba bebeğim 8 aylık ve sürekli baba diyor bilinçli mi bilmiyorum acaba ne zmaan konuşacak genelde ne zmaan konuşuyirlar bebeğiniz ne zaman konuşmuştu
Asyaveannesi04 Sevdaaalya 1 yaşından sonra kelimeler başlıyor ve giderek artıyor şuan 20 aylık herşeyi anlıyor baba, annii, nene, mama, meme, gel, miav, aç, atta , muyat giderek çoğalır merak etmeyin
Elifmevahm Cok yakin acele etmeyin yaşından sonra açılıyor yavas yavas herkesin cocugu farkli ama yaninda bol bol konusun cocuklarla oynasin vs her duydugu seyi tekrarlamaya söylemeye calisarak bir gun bi bakcaksiniz evde biseyler söylüyor 😂😂😂anlamak anneye düşüyor basta sonra cevre anliyor 1.5 yasinda fln da cevre biseyler anliyor kelimeler duzeliyor..bozde surec boyleydi