Aselsmommy Arkadaslar bebegim 6 aylik ayagi kaldirdigimda ayaklarinin ustune basamiyor dizlerini kiriyor normal mi
-Tusemcimm- Aselsmommy yav geçen gün kayınvalidemdeyken tutturdu bu çocuğu et basmış git kasaptan et al şunu yap bunu yap diye bebeğim daha 3 buçuk aylık neymiş tüfek gibi basacakmış direnecekmiş bilmem neymiş sabah sabah aklıma geldi bak yine dkjdjfjfj
menek16 Aselsmommy tam anlamıyla basması 9. ay itibariyle beklenir her bebegin gelişimi farklı bence korkulacak bir şey yok normal 🥰
kizinaasikbiranne Aselsmommy Bir profesörden dinledim. Bebekler anca desteksiz oturmayı başardığında ayağını bastırın yoksa omurgasında hasar oluşur dedi bilginize. 😊
menek16 -Tusemcimm- skfjdkdj kahkaha atıcam ama gülmemeliyim gülmemeliyim nasıl basamaz el kadar bebeee onun yasıtları atlet oldu 😅 kaynanalar kapatılabilir mi artık ya 😬
-Tusemcimm- menek16 ya dedim ne et basması diye bendede oldu diyo benide bastı diyo 🤣🤣🤣 bu karabasan mı bizi basıyor dedim ters ters baktı şöyle bi 🤣🤣