Bütün tshortleri hepsi mi lekeli olur hele ki beyazlılar yok ne yapsam çıkmıyor hepsini alıp çöpe atmak yerine varmi öneriniz Rosmaanda leke cikartici varmış toz olan mi sprey olan mi heryeryolu denedim çıkmıyorlar İMDATTTTTTTT NOT KOCA DANA EŞİMİN KIYAFETELRI SÜLALESİ BÖYLE ANASI FALAN AY NEYSE BEKLIYORUM SIZDEN FIKIŔ