Kızlar bebeğim 11 aylık ve doktorumuz mama alımını azaltmamız gerektiğini söyledi. Günde 2 uyku yapıyo ve uykuya geçerken hep mama içerdi siz mamasız nasıl uykuya dalıyosunuz fikirlerinizi yazar mısınız? Biberona su koyup içirmeyi teklif ettim asla kabul etmedi ve devam sütü kullanmak istemiyorum