migade Açıkçası doktorunuzun söylemine anlam veremedim,çünkü doktorlar süt verin dese dahi pastörize edilmiş süt öneriyor.İlk defa açık süt verin diye doktor duydum.Açık sütteki riskler bebekler için çok fazla ve tehlikeli,ayrıca evdeki kaynatma işlemi yararlı yanını öldürürken,asıl arınması gereken mikropları da öldürmüyor.