Kızlar biz beş günlüğüz. İki gün ben mememi tutturamadım. Artık benim kendimi kasmaktan felç oldu. O 2.-3 gündür de sağıp veriyorum. Dün sarılık belirtisi ile gittik 5 saat hiç uyanmadı yemedi. Artık kafayı yiyecem. Gıdım gıdım ağzına akıttım. Herkeze bana emdirmeye çalış daha göğsünü tutmaz diyorlar. Şu an ağzını açıp yese mama yedirmeye bile veriyorum. Sütümde güzel geliyor ama emdiremiyorum. Dün kaç saat hastanede süründü sarılık da yokmuş kan değerleri iyi sarılık 11 çıktı. O aç kalmasındansa kendi üstümü sağıp bebeğe içiriyorum. Psikolojik ve bedenen çok kötüyüm. Benimle aynı durumları yaşayıp atlatan var mı