Gonca-2006 üzülmeyin bazı zamanlar birden uzar bazı zamanlar daha yavaş uzar her ay 10 cm uzamaz yani evet birden bakınca garip geliyor ama korkmayın çok normal benim bebeğimde 4 ayllikken boyu 10 aylık bebek boyundaydi doktor çok uzun olcak diyebiliriz dedi 195 manken gibi bı oğlum olsa üzülmem sevinirim açıkçası