Bebegim 13 aylık. 2 gündür altını acıyorum 5 dk sonra çişini ve kakasını yapıyor. Bende bunu fırsat bilip tuvalete oturttum ve 4 keredir yaptı 😃 sizce lazımlıkmı almalıyım yoksa o alafranga takılan aparatlarmı daha iyi olur. Suan erken biliyorum ama denk geliyorken yavas yavas onu bilinclendirmek istiyorum.