Asyaveannesi04 cilemcskn Ben bir süre boyatmadım 20 aylık yeni boyattım ombre yaptırdım hala emiyor çünkü günde bir sefer doktorumdan da onay aldım ama
Melek_iz Bir sakıncası yok ben boyattım 3. Ayda. İlk üç ay boyatmayın diyorlarda kanıtlanmış bir sakıncası yok