Ek gıdaya geçtik 3 gün kuralı uygulamadım çünkü öncelerinde hep tadımlık verdim 4 gündür kaka yok bazen ıkınır gibi yapıyo kendisini ama bez tertemiz bu durumu yaşayanlar var mı yaptığım mamaların içine acaba biraz zeytinyağ koysam fayda eder mi bir de bebek zeytinyağı mı kullanan var mı yoksa organik bizim tükettiklerimizden bebişlerine veren var mıdır?