Symblg Bugün 4. Ay kontrole gittik ayına göre biraz küçük nöroloji takip etsin dedi Bilen varmı korktum biraz.. önemli mi hemen randevu alacam ama size sormak istedim
A2B4 Symblg bıngıldak tabiki önemli gecisktirmeyin lütfen mr isteyebilir doktor.norolojik sknti var mi yok mu takip edilecek 1 yasa kadar öyle biliyorum