gulertknn1 Kızlar oğlumun kilo alımı yavaş o yüzden günde 2 kere infatrini mama veriyorum yani hazır sıvı mama. Onu 100 ml olmak üzare 2 kere bölüştürüp veriyorum diğerini de aynı şekilde gün içinde de 125 ml mama veriyorum 300 ml versem onu da içer siz ne kadar veriyosunuz🤷🏻♀️ Ve ek gıdaya ne zaman geçtiniz
Sngl1202 Ben sma kullanıyorum 2 saate bi 125 ml veriyorum gecede aynı şekilde kilo alımı iyi ek gıdayada 5. Ayda yavaş yavaş geçmeyi düşünüyorum
guvesra bu raporlu mamaları doktor ne kadar ver dediyse o kadar kullanmanız lazım. infatrini çok iyi birmama düzenli verince baya güzel toparlıyor. doktor size miktar söylemedi mi?
gulertknn1 guvesra günde iki şişe ver dedi ama kalanı emzir dedi benimki emmiyo sağarakta az geliyo emince güzel geliyo sadece bende bebelac gold kullanıyorum onun dışında o yüzden sordum ne kadar versem diye
ilaygunduz bu tür mamalar özel mamalar, yüksek enerjili, bebeğin böbrekleri yorulabiliri doktorunuzun önerdiği kadar kullanmalısınıuz
aysenur06 ek gıda için erken , verdiğin mama özel bir süt onun için doktorunla konuşup ne kadar verilmesi lazım diye sorman gerekiyor
gulertknn1 selmapinar bizde de sanki işe yaradı gibi 2-3 haftadır kullanıyoruz yarın kontrolü var bakalım ne kadar almış 🥰