aykulanv Merhaba kızım 2ay 18günlük. Son günlerde ağlama krizleri, emmek istememek,uykuya dalamamak ve elini emmek istiyor sizde bu durumlar var mı?elini emmesinde sakınca var mı sizce
dg1ozge Elini emmesinde bir sakınca yok doktor diş kaşıntılarının 2.aydan itibaren başlayabileceğini söylemişti.