Barlas_mom evet üst üste zor oluyor. Kızım 19 aylıkken hamile kaldım. Şimdi biri 3 yaş olmak üzere diğeri 9 aylık. Ama büyüyorlar, ikinci daha hızlı büyüyor sanki 🤭 sizin özel bir durumunuz da var. Eğer menepoza girer de tek çocukta kalırsanız üzülür müsünüz onu iyice düşünün bence. Rabbim her türlü kolaylığı veriyor. 🥰