Svgby Peynir altı suyu ile direkt çorba yapmakta sıkıntı var mı? Yani mercimek çorbası yapacağım, üzerini geçecek kadar sadece peynir altı suyu koyuyorum. Ayrıca su koymuyorum. Çok kaynamasının bir zararı yoktur değil mi?