Enlsr Kızlar çocuğum 2-3 gündür böylee alerjiimi egzamamı yoksa alerjimi bilemedim nolur bişi söyleyin😢😢😢
kasimonbes Enlsr Sevgili annemiz https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
printhelloworld Enlsr geçmiş olsun hemen doktor görmeli en azından sağlık ocağında bir baktırın ya da acilden giriş yapın ve bol bol yıkayın egzama belirtisi olabilir
ShuraMeyra Enlsr kaşıntısı varmı? Muhtemelen birşey tetikliyor. Bu süreçte sıcaga yakın ılık suyla yıkayın sampuan vs kullanmayın o bölgeyi nemlendirin. Atopik dermatit olabilir kızım öyle bir cilde sahip kortizonlu bir kremi var oldukca ince bir tabaka sürüyoruz ardından bol bol nemlendiriyorum. Suan 5 aylık. 3 aydır sampuan vs kullanmıyorum. 6 yasına kadar gecmesini bekliyoruz🥺
Rabia_zeynep61 Enlsr alerjide bölgesel kızarıklık oluyor ama geçti tekrar oldu demişsiniz belki yediğinden arttırmış da olabilir veya isiliktir sebebini doktor daha iyi bilecektir, bide pişik veya kızarıklara hametan da çok iyi geliyor aklınızda olsun
Bety Enlsr beklemeyin 22 sini acilden giriş yapın çocuk doktoruna rica etseniz bile sıra verir bakar yani nasıl dayanıyorsunuz
Bugleminannesi28 Enlsr acilden giriş yapın çok çok kötü olmus bu Zamana kadar nasıl beklediniz ki böyle
Pamukkizinannesi23 Pişik ilerlemiş mantara çevirmeye başlamış, cilt kuruluğu da olabilir atopik dermatit egzama olabilir bence hemen götürün beklemeyin.
Mmeelliikkeee Enlsr sabun kullanmayın süngerde kullanmayın elinizle yıkayın ve mustela gibi bi şampuana geçin. Hergün de yıkamayın bi süre haftada iki yeterli Öncelik dr a gidin randevu geç acilden girin
kizlarimbenimherseyim Enlsr hangi şehirlerin bilmiyorum ama cocuk doktorları genelde dolu olmuyor yada cildiye doktoruna gidin cildiyelik olmus çocuğun geçmiş olsun
BenMathilda Enlsr ciddi alerjik reaksiyon oluşmuş. Doktor görmeli. Antihistaminik grubu ilaç ve rahatlatıcı krem kullanmalı. Geçmiş olsun
Laydaren ShuraMeyra Benim oğlum da atopil ciltli bir bebek. Bizim doktorumuz da sıcak su daha çok kurutur suyu çok sıcak olmasın demişti. Doktor tavsiyesi mi yoksa deneyiminiz mi sıcağa yakın su ? Kafam karışmasın 🥲🥲