Pemberuj merhaba benim oğlum 24 aylık baba dede mama bitti aydede ablaya aba arabaya ababa gibi kelimeleri var ama daha anne demiyor bazen anniii dermiş gibi oluyor ama demiyor. Bir iki üç diye sayıyor ama hep sesli harf kullanıyor mesela AA iiii ooo şeklinde konuşuyor… siz yeni açıldık yazmışsınız, bizim aylarımızdayken nasıldı konuşması ne kdr kelimesi vardı, çoğu şeyi işaretle anlatıyor mesela gel geli işaret ederek gel gel yapıyor emzik istediğinde ya da su istediğinde parmağını ağzına sokuyor, çok güzel anlıyor biz çok aktif alıcı dili çok iyi bi çocuk mesela renkleri eşliyor sorduğum renkleri bazen gösteriyor ama ismini söylemiyor, ilk hecesini söylese razıyım ama bu kdr her şeyi iyi anlayıp ifade etmemesi çok sıkıntı ediyorum.. beni de aba aba diye çağırıyor bazen bazılarına abi diyor… siz ne durumdaydınız bu aylarca acaba