noluyasanagenemiros Saçımı boyatmak istiyorum sizce boyatabilir miyim boyatan var mı? 2,5 aylık bebeğim
[silindi] noluyasanagenemiros Ben hamileyken saçımın belli kısmını açtırdım dibine açıcı sürüldü, doktor onay verirse yaptır canım
1515g noluyasanagenemiros bir şey olmuyor diyenleri anlamıyorum şimdi linc yicem kesin ben kaç kere kadın doğumcuma sordum ayriyeten çocuk. Doktoruma önermedi bence buraya değil bir doktorunuza sorun içiniz daha çok rahat eder
Aslaniko noluyasanagenemiros dip boya olmayacaksa balyaj vs yaptırabilirsin ben de doktoruma sordum. Dip boya için de 4 aydan sonra demişti sanırım onu çok dikkate almadım ben zaten dip boya yaptırmadığım için