Ekimkizi yok seni bi cenaptan saymadım ama tüm bu örneklerinin sebebinin ne olduğunu anlaman için yazdım. Ekonomi yönetimindeki bozulmalar, işgücü piyasaları yoluyla etik bozulmalara yol açar bu çok normal. Ekonomi kötü yönetildi ama boşver sen iyi ol, tüm bu krizin yükünü sırtlan bi altındaki zincire yansıtma demek ne kadar doğru. Kaldı ki bu adamların (devletin aksine ) halkın mutluluğu için çalışma, onlara refah getirme vaadi ve sorumluluğu yoktur, şirketler kar amacıyla kurulur🤷🏻♀️
Bu hükümet suçlu ama bu da suçlu muhabbetiniz sadece hükümetin üstündeki sorumluluğu azaltmanıza yarar.
Ama yok yine de benim çevremdeki işverenler şöyle böyle diyorsan boşver,
İnsanlar tü kötü kaka, bunu yönetmesi gerekenlerin elinden bir şey gelmez. Serbest piyasa zaten nedir ki, pfff😁