Artan fiyatlar, kiralar , geçin sıkıntısı hepimiz devleti suçluyoruz.
Evet devlet 1.suçlu.
Asgari ücret minimum bu kadar olucak diyor ana şirketlere mecbur bu parayı vereceksiniz fazlasını vermiceksiniz demiyor ki.
Küçük esnaf için söylemiyorum, ama zincir mağazaların iki katını verecek cirosu oluyor her ay,her hafta her gün…
Büyük şirketler vergiden otu boku düşüyorlar, kimse onlara kızmıyor kardeşim geçim sıkıntısı var neden bu kadar düşük ücret diye..
Eşimin kardeşi yeni mezun fizyoterapist, aldığı maaş asgari ücret..
Onların üzerinden deli gibi para kazanıp haklarını vermiyorlar 200 ₺ zam için muhattap ediyorlar.
Lütfen tepkinizi işverenlere de gösterin kimse farkında olmadığı ve bu açıdan bakmadığı için onlarda devlet bunu dedi bizene diye bakıyor..