Birminikannesiyim kizlar 3 yasinda kizim var ona arkadas olsun diye banada biraz destek olsun diye evimde cocuk bakmak istiyorum bugun ilan actim 3 kisi dondu ama hemen hemen bedava baktırmak istiyorlar yarım gününe 1 milyar tam gününe 3 milyar söyleyen var siz 3 bine çocuk bakar mısınız yani evimde etkinlik vs yapıyorum bunlar sadece 1000 TL ttuyor yada ne kadar olmali cocuk bakimi
[silindi] Birminikannesiyim 5-6 binden basliyo diye biliyorum canim yasadigin sehir istanbulsa dahada yuksek olabilir.
Kalimbanne Birminikannesiyim ben geçen sene değil önce ki sene bakıcı ablamiza 1000 lira veriyordum (600la başladık) 3 saat kalıyordu oğlum ablada haftada 3 gün. Şimdi olsa asgari ücret olmasa da en az 10 bin vermeye çalışırım.
2prensannesi03 Birminikannesiyim Benim amcamın gelini 3 kardeşe baktı ikisi okula gidiyodu öğle yemeğine geliyolardi kahvaltı yaptırıyodu yengem birde okul çıkışı biseyler hazirlayip kek çay gibi diğer küçüğe de evde bakıyodu. 2 tane de kendi çocuğu vardı evde küçüklerdi onlarda geçen seneydi. 1500 e baktı 3 kardeşe çok azdı. Ama ihtiyacı olunca. Birde kadın yiyecek yardımı yapmış ara ara. Ama bir çocuğa tam gün yiyecek yardımı da yaparsa canım 3 bin iyi gibi
Birminikannesiyim Kalimbanne keşke herkes sizin gibi temiz kalpli olsa ama malesef herkes menfaatine duskun
Mercece12 Birminikannesiyim tüm gün baktılar ablamın kızına asgari ücret verdi çocuk bakımı o kadar kolay değil bin liraya falan bakılmaz
2ogullu1anne Benim eltim bakıcısına tek çocuk icin tüm gün 3000 veriyor. Yiyeceğini,yemeğini de bazen evden yapar.Parka,çarşıya,komsu gezmesine her yere götürürler.Bazen evde olsa da temizlik yapacağı zaman veriyor.
Kalimbanne Birminikannesiyim şu an bin lira çok komik bir para hiçbir şey yapamazsınız en azından 6 bin falan deseler neyse
Asyaveannesi04 Birminikannesiyim hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama istanbul da 10binden başlıyor 1000tl çok komik bir rakam sakın kabul etmeyin sorumluluk almanıza değmez bence
Nsn06 Birminikannesiyim o nedir ya dilenciye sadaka verir gibi. Hangi şehirde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama asgari ücretten az alan yok artık. Bu para için sakın sorumluluk almayın.
BaharKarakuzu Birminikannesiyim Ankara da yaşıyorum bakıcıya asgari ücret +sigorta +yol parası veriyorum tam gün bakıyor. Söylediğiniz ücret çok düşük asgari ücretin yarısını isteyin en azından.
alpinanneesi Birminikannesiyim Çanakkale de yaşıyorum burada 5 bin veriyolar tam güne ama ben işe başlıcam 1-2 aya ben Bakıcı ablama en az 8-9 bin vericem çünkü ona canımı emanet edicem ve onun sayesinde gidip para kazanabilicem inş iyi bir insan bulurum bana 5 bin ayıp geliyor yani çok az bir para keşke durumum olsa daha çok ona verebilsem ama ben 8-9 gibi bir bütçe düşündüm
[silindi] Ordu da yaşıyorum evden çalışacaktım doğum iznim bitince gelip evde bakacaktı kızıma komşumuz duruma göre arada kendi evine giderdi kısa süreli sabah 9 akşam 4 şeklinde 6 bine anlaşmıştık ama beni proje değişikliği yüzünden işten çıkardılar kaldı öylece başka işte bakmadım kendim zaman geçirmek istedim ve bu mayis ayı idi asgari ücret zammından önce
Melekovski Rize’de yaşıyorum burada bile çocuk Birminikannesiyim 3 bin lira şuanki durumda para bile değil. Rize’de yaşıyorum burada bile tam gün 8 9 bin . Asla kabul etmezdim sizin yerinizde olsaydım. Eğer kendi evinizde bakacaksanız tam gün en az 5 bin isterdim o da bebeğin yiyeceklerini kendi karşılıyorsa tabi ki .