Kızım 6aylık ben ek gıdaya 5aylıkken başlamıştım biz ne zaman sofraya otursak onada peynir yumurta çorba yemeklerin sularından yediriyordum öyle 3kural yöntemiymiş falan hiç yapmadım eskiden annelerimiz bize öylemi yediriyordu sanki sadece yediğimiz yemekleri 1 damla dahi olsa zeytinyağı koyuyorum tuvaletini rahat yapsın diye baharatlı şeyleri yedirmiyorum daha pişik yapabilir diye şimdi 6ayı geçtik hergün nasıl yedirmeliyim yani siz bebeklerinize nasıl yediriyorsunuz ne miktarda veriyorsunuz bir yandanda anne sütü alıyor yani hem onunla hem ekgıdayı nasıl dengeliyorsunuz