Kızlar günaays cümleten hayırlı haftalar😅☀️ dün post açmıştım hamileyim diye yalnız şöyle birşey var ben geçen hafta alttan muayene oldum orda hiç birşey gözükmedi bu nasıl oluyor bilgisi olan varmı. Yarın kontrolüm var bu arada hemen doktor bilir biz nerden bilelim demeyin hamilelik hormonlarımı devreye sokarım😀😀😀