Arkadaşlar 3aylık bebegım var fakat ön bıngıldagı saglık ocagında ne çabuk kapanmış dediler bir cocuk doktoruna gösteğn dendi gösterdik ve duzenlı kontrol edıcez dediler eger kafa büyümezse ameliyat denildi acaba bu durumu yaşayan birileri var mı çok korkuyorum