Aselinannesiii1903 18 aylığız 1 yaş aşısını olamamıştık hemşire de geçmiş ışığı ara vermeden vurabiliriz 2 gün sonra da 1.5 yaş aşısını yaparız dedi yorumlarınız nedir arkadaşlar