Birminikaslan Dolores izinliyim ama galiba okulumu çalışmaya özledim gibi .. onlukleri dagitacaklarmis ya kiz almadık biz eşimle daha 😀😀😀
cocomelon33 Dolores mersin sıcağında önlüğü kimse giymez valla 😅 ben öğlenciyim öğlene doğru oğlumu kreşe bırakıp ordan okula inşallah🤗
KeremikoMoM_ Dolores günaydın başladık bilee sabahçı olunca günü yarıladık 😁 hem çocuklar hem biz heyecanlıyız aklım oğlumda tabii 😊
Nagis17 Dolores benim de bebeğim 3 aylık, bugün başlıyorum 16 saat dersm olduğu için başlamak mantıklı geldi. Önlükler şirketten dediler almadık 😀
Dolores Birminikaslan ben de uzun bir aradan sonra dönüyorum. Gerçi haziranda dönmüştüm 3 hafta çalışmıştım ama şimdi yeni başlamış gibiyim 😇
Tombikdonerartikcokpahali Allah yolunuzu açık etsin. Önceden anlamazdık pek, insanın evladı olunca ne kadar zorlandığını hissettim. Siz birsuru çocuğa bakacaksınız hele ki 1. Sınıflar 🥰🤣🤣
Dolores Tombikdonerartikcokpahali teşekkür ederiz. Keşke tüm veliler sizin gibi olsa. Bazılarına kalsa çok bile alıyoruz maaşı🤣 emeği herkes göremiyor …
cocomelon33 seninanonim ahahahhh nereleri çiçek kıazzz😂😂 geçen yıl 18 suriyeli 4 türk 1.sınıf okuttum 🫣
seninanonim Tombikdonerartikcokpahali Yok söz dinliyorlar onlar yine 😀 Haydi hepimizin gazası mübarek olsun 😂
Tombikdonerartikcokpahali Dolores 🙄cidden böyle düşünenlere yazık… aslında hayat başlangıcımız için resmen ilk rol model oluyorsunuz. Mesela benim öğretmenim, çok vicdansız biriydi.ilk öğretimden başlıyor herşey. Hiçbir şey beni okula sevdiremedi uzun zaman. 🥹
Dolores cocomelon33 ahhhh hayalim öğrenci olmaktır hep benim de ama denk gelmiyor bir türlü:) iyi çalışmalar hocam 🩷
cocomelon33 Dolores teşekürler ben tam güne alışmıştım ya ikili eğitime geçtik mevcut artınca ilkokul kısmı öğlenci bakalım nasıl olacak tüm gün gidiyor böyle ya akşam 6 da bitiyor.Benim için tek iyi yanı oğlum sabahları erken uyanmak istemiyordu kreş için şimdi istediği kadar uyuyor öğlen götürüyorum yarım gün🤗 hepimize kolay gelsin tüm öğretmenlere hayırlı başarılar ve bolca sabır dilerim 😅
2aslanmom Nagis17 3 aylık nasıl bakılıyor sizden ayrı kalıyor beslenmesi falan bende çalışmak istiyorum da korkuyorum nasıl olur vs diye
Ahsen2323 Nagis17 bizde 4 aylığız cesaret edip başlayamadım henüz 1 ay rapor aldım🥲 cesaret edip başlamayabilmek isterdim 🥹