Günaydın merhaba🎈 arkadaşlar bir şey danışacağım bebeğim 18 aylık 2 gecedir , aniden çığlık atarak bağırarak uyanıyor. ama ağlamıyor ya da korku çığlığı falan değil. ani bir şekilde sinirlenip öfkeyle bağırıyor. 1-2 dakika sonra rahatlıyor. ama bu bağırması öfkesi çığlığı neden hiç anlamıyorum daha önce böyle bir durumla karşılaşmadım. Başınıza geldi mi? ya da çevrenizde böyle bir olaya tanık oldunuz mu? Şimdiden teşekkür ederim 🤍