Herkese Merhaba,
Ek gıdaya başlama konusunda çok kararsızım. Bebeğim anne sütü alıyor. Yetmediği durumda günde 3 ya da 4 ölçek bir kere mama veriyoruz. Çalışıyorum sütümü sağıp bırakıyorum. Cuma cımartesi pazar emziriyorum. Doktorum kesinlikle ek gıdaya geçmemelisin dedi. Kızımı gören hafta başka bir doktora götürdüm o doktorda mama yerine sıkıştıkları zaman yogurt içine tam buğday ekmek kırıntılar koysunlar onu versinler dedi. Ne yapacağımı bilemedim. Ek gıdaya geçmeli miyim yoksa bu şekilde devam mı etmeliyim? Sizin doktorlarınızın önerisi ne yönde? Doktorlar da resmen bölünmüş durumda birinin dediği birini tutmuyor hangisine inanacagımızı şaşırdık 😣