Melis1706 10,5 aylik kizim artik alt kata gecicem memnun kaldiginiz ya da kalmadiginiz yatak onerisi alabilir miyim ? Nelere dikkat etmeliyim?
Busra986532 Melis1706 prego park beşiğim var. Yatağını da yataş 3 yaşa kadar 1 yüzeyini 3 yaştan sonra diğer yüzeyüni kullanıyorsun. Bebeklere uygun ortapedik. Şiddetle tavsiye ediyorum. Araştırın videolu da anlatımı var. İyi ki almışız kardeşiminde aynı
benoyleuygungordum_ Melis1706 elele donna modelini kullanıyorum ıvır zıvır kullanmayacağım aparatları yok sadece yatak anne yanı olarakta kullanılıyor çok memnunum İçinde de yataş twiny kullanıyorum
Melis1706 @Busra986532 birkac cesit var sanirim cottony pamuk dolgulu demis cift tarafli bu mu acaba sizinkisi
Melis1706 benoyleuygungordum_ ben park yatak sormuyorum kendim kullaniyorum kanz ben ust kisimdan alt kisma geciricem kizimi ust kat icin ince sunger almistik kraftin simdi alt kat icin baska yatak ariyorum yinede postu cevapladiginiz icin tesekkur ederim☺
benoyleuygungordum_ Melis1706 ha anladım, zaten yanıtımın sonunda içine kullandığım yatağı yazmıştım fikir olur belki :)
benoyleuygungordum_ Melis1706 yazdıktan sonra 10 saniye geçmeden ekledim evet, demek ki siz o arada bakmışsınız 😂 hani saniyeler içinde okuyacağınızı tahmin edememişim. Ha evet bunu da düzenledim 😂 şimdi yazarsınız shejdjwjnsmsd