Benim kızım da ateslendi geçenlerde 39 a kadar çıktı doktor kan testi ve idrar kültürü yaptirdi kan da çok az bişey mikrop varmış zaten ateş varsa mikrop vardır illaki dedi . İdrar da bişey çıkmadı şükür şurup kullandık ateş düşürücü geçti gecmeseydi antibiyotik verecektik. İki tane dis birden çıkarmaya çalışıyor kızım da uç verdi ama gerisi gelmiyor