Usnac1995 Kızlar geçen sene bu takımı bebeğime 40 tl ye almıştım. Bu nasıl bir fiyat artışı, neden kimse buna bir dur demiyor tamam zam olur olur da bu kadar mı olur. Mağazaya gittim şok oldum hiç bir şey alamadım, böyle böyle alıştırıyolar bizi işte
Ummuscetinkaya Usnac1995 yazın trukid böcek kovucuyu 164 tl ye almışım, dün sipariş vermek için girdiğimde 528 tl olduğunu gördüm. İnanın şok geçirdim.
susunbebekuyuyo Usnac1995 afedersiniz geçen sene eşime aldığım jack jones 5li boxer 125tlymiş dün baktım 650 tl 🤣 şaka gibi gerçekten lcw outlet mağazası varsa yakınınızda oraya gidin güzel şeyler oluyor internet satış fiyatından daha ucuza geliyor kızıma şortlu alt üst takımı 140 tlye aldım internet satışı indirimli 180tlydi aynı takım
Dolores Usnac1995 aynı şekilde, 2 li pijama almıştım 2 ay önce 125 tlye almışım. Dün aynılarını tekrar almak istedim 272 tl olmuş. 2 ayda 2 katından fazla olmuş. Gerçekten neden kimse dur demiyor burun kıvırdığımız lcw yi alabilsek şükrediyoruz artık
Usnac1995 Balkizlarim sözde asgari ücrete zam yapılıyor. O zaman 5500 falandı, şuan 11.400 . Yani tam 2 katı ama kıyafete bakarsan 5 kata yakın artmış
aybikreis Balkizlarim Serbest piyasa engellenebilir. Şu an ekonomik olarak zorlukların nedeni tek bir kişiy pardon kapıya çıkıyor
Usnac1995 Ummuscetinkaya yani gerçekten inanılır gibi değil. Eskiden herşeye 3-5 lira zam gelirdi bir senede. Şimdi günlük artıyo
Usnac1995 susunbebekuyuyo 650 boxer 😂 gerçi markaya bakınca bir şey diyemiyosun çünkü pazardada 100 falan. Bizi bu hale getirdiler işte, aman zaten pazarda bile böyle bari burdan alayım diye diye battık. İyi oldu dediğiniz oraya bakayım bizim yakındaki avm de vardı. Geçen normal lcw gittim eşofman alcaktım 250 tlydi. Alasım gelmedi 😂
Mervetnl susunbebekuyuyo bende gidiyorum oraya oğlum için ara ara inanın yaz başı 40₺ ye şortlu takım aldım 110 ₺ keten pantolon gömlek aldım bulunmaz nimet 😅
Ummuscetinkaya Usnac1995 kesinlikle öyle, her zaman kullandığım vitaminlerini felan söylemiyorum zaten. Easy fishoil kullanıyorum mor ve turuncu paket tanesi neredeyse 15-20 tl olmuş. Bunları kullanmamız gerekiyor gelişimleri için lüks değil ihtiyaç nasıl bu hale geldi anlamıyorum.
Usnac1995 Dolores amann bana pijama demeyin 😂 100 tl geliyordu sezon başlamadan alamadım şuan aynı pijama takımı 230 olmuş. Ya gerçekten zaruri ihtiyaçların böyle olması çok kötü hadi kıyafeti geçtim mama verenlere Allah yardım etsin. Asıl buna bir düzenleme getirmeliler
MommysMini Usnac1995 az önce bebeğime kıyafet bakıyordum en uyguna 200 lira civarında fiyatlar var ve onları gördükçe uygun diye düşünüp favoriledim.. uygun.. 200 TL..
Prensescik Usnac1995 LCW iyice sapıttı zaten önceden hep ordan alırdım son 1 senedir hıc bişey almiyorm bu bebek seylerinin bu kadar pahalı olması gerçekten çok gereksiz
Usnac1995 Prensescik ya aslında bu sezon girene kadar ben uyguna alıyordum. Mesela alt üst takım 100 tl aldım hep. Sweat 45 almıştım eşofman 60 tl. Peluşlar aldım 100 tl ye kapkalın. Ama bu sezon iyice uçmuşlar bir eşofman altı 250 tl olmuş ki ben aynısını 60 a aldım
hayalperest__ Prensescik bende LCW yi bıraktım defacto ya geçtim daha uygunları bile oluyor hem daha kaliteli lcw kaliteyi de bozmuş
Usnac1995 tubiiik_ yaa yaaa vallahi bende bir kaç parça almıştım çok uygundu diye ama keşke daha da alsaymışım. Dediğiniz gibi 60 a aldığım eşofman 250 olmuş. Yılbaşı kazağı aldım mağazada 40 tl düşmüştü şuan kaçtır düşünemiyorum 😂 bu dediklerimde en fazla mart gibi aldım yani yıl bile olmadı
Asyaveannesi04 Usnac1995 bunlar daha iyi günler, Allah alamayana yardım etsin heleki mamalar, aşılar, bez
Usnac1995 Asyaveannesi04 öyle demeyin vallahi canım çok sıkılıyor ya.😢 Mama kullanmıyoruz hele bir de o olsa geçinemiycez biz
Evaninanasi Usnac1995 Allahtan bebeğimin kışlık alışverişini geçen kış yapmıştım 🥹 şimdi yazlıklar iyice düşünce önümüzdeki yazlık alışverişini yapacağım. Bundan sonra hep bu şekilde ilerleyeceğim. Geçen sene 5 alt üst kışlık takımı 500 e almıştım. Şu an 1500 den aşağı alamam…
tubiiik_ Evaninanasi bende öyle yapıyorum zaradan h&m lcw den aldım 50,60,100 tl arası 20-25 ürün almıstım hepsi 2000 tuttu suan alsaydım 2000 ne 4 takım alırdım sadece
Usnac1995 Evaninanasi işte bende almışım bir şeyler ama büyük oluyor şuan çoğu kestiremiyorum ben sezonsonu alma işini ama dediğiniz gibi öyle almak en mantıklısı. 3 tane uzun kol tişört aldım 216 tl geldi kuponla yine buna da şükür diyorum
Merhaba05 Evaninanasi bende aynen böyle yapıyorum. Şimdi yazlıklarda indirim gördükçe seneye için alıyorum. Bu kış giyeceklerinide yaz başında almıştım.
bananeabiya Usnac1995 gerçekten ben de çıldırma noktasındayım dün lcw’ya girdik önceden çoğu insan yüzüne bakmazdı kalitesiz diye şimdi fiyatlara bi baktım çocuğum için uçmuş resmen aynı paraya gider ebebekten alırım diyorum orası daha kaliteli. Kendime de düz body alayım demiştim kış geliyor diye 379 liraydı sinirimden almadım dümdüz body ya. Karı koca mühendisiz ama önceden annem ev hanımı babam esnaftı durumumuz çok iyi değilken bile bundan iyiydi geçimimiz. Çok üzücü gerçekten rabbim asgari ücretle geçinenlere kolaylık versin. Artık ekonomiden ziyade iş fırsatçılığa da döndü zaten
Usnac1995 bananeabiya e bebek lcw den daha pahalı kiii. Alt üst takım 500 dü dün orasını ben hiç saymıyorum bile. Lcw onun yanında çok ucuz kalıyor yine. Ama dediğiniz gibi eskiden maaşlar azdı ama geçim daha iyiydi ben zaradan bir şey alabiliyordum indirimle , şimdi indirimle bile zor baktımda mont alayım oğluma ordan dedim 900 tl falan bir sezon giyicek kıyamadım
susunbebekuyuyo Mervetnl kesinlikle bende kızlarımın bütün yazlıklarını outletten aldım harika şeyler vardı şimdi kışlıkları için gidicem