Sab simplex ve bio gaia kullandım rahatlatıyor ama bitirmiyor. Şans verebilirsiniz. Onun dışında sürekli masaj yaptım, özellikle popoyu yağlı kulak çubuğuyla uyardım kakasını yaparken gazdan da rahatlıyordu. Kendiniz Rezene tohumu çayı, ıhlamur için bebeği o da rahatlatıyor. Hiçbiri kesin çözüm değildir sadece bir süre rahatlatır. 3-4 aylık olduğunda bitip artık gazını kendisi çıkartacak