Supermomms Yenidoğanken daha çok uyuyorduk her şeyi denedim bi o kaldı acaba dişten mi uyumuyor 15 dk da bir uyanıyor gece yatmadan sürsem işe yarar mı yoruldum 😥7 aylık
ezgikrby Supermomms ben her gece veriyorum tabi ki işe yarıyo onsuz asla 😂 bir de calpol ya da dolven veriyorum ben 1 çay kaşığı kadar diş dönemi fenaa 🫠
ozlemzmr_ Bizde 6 ay 21 günlüğüz tetagil kullanıyorum bi kere iyi geliyo bi kere gelmiyor mu anlamadım artık kızımın yerine ben diş çıkarıyım da o kurtulsun diyorum 😄
Mommyustn Biz kullanıyoruz doktorumuz da önermişti bazen parmağımı ıslatıp parmağıma döküp diş etlerini kaşıyorum çok rahatlıyor bazen de meyve püresinin üzerine döküp onunla veriyorum