Dün süt almıştım yoğurt yapmak için tezgahın üzerindeydi esimde mutfağı ben topralarim sen Git uyu dedi ama sütü dolaba koymamış şimdi baktım biraz eksi gibi kokuyor çok sıcak bir yerde yaşamıyorum ben bozulduğunu nasıl anlarım veya çaresi yok mudur 😭