Sin21 Leyla000 diş çıkarıyordur yediği bişey rahatsız etmiştir yani bu aylarda bir çok sebebi olabilir ağlamasının uyutmayın sürekli uyanıyorsa uyansın oyalansın öyle uyusun tekrar eminim geçici bir durumdur
yildizmom-2023 Leyla000 şuan bbde aynı durumdayim ama biz 3 aylığız 3te uyandı ve birazdan eşim ise gitcek kahvaltı hazirlicam uyuyamicam gün içinde zaten yarım saat uyuyo bı gün bı yerde dusup kalcam vala
Sedaaa55 Kaç aylık benimki de bi ara öyleydi atak dönemi olabiliyor ağrısı var gibi ağlayarak uyanırdı ama tabi diş de olabilir. Ağrısı olduğunu düşünüyorsanız 1 çay kaşığı calpol verin derim
bananeabiya Leyla000 naptın canım geçmedi mi hala 😞 nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama hava iyiyse bi bebek arabasıyla hava aldır en güzel öyle uyuyorlar