Merhaba kızlar oğlum 4 ay 12 günlük 3-4 gündür burnu hafif kapalıydı bugün tam kapalı emerken beni ittiriyor ağlıyor sonra tekrar meme için aglıyor. Bu meme reddi diye düşündüm ama yutkunurken ağlaması acaba bogazı mı ağrıyor 😞sadece anne sütü alıyor ne yapabilir evde lütfen ya da böyle mi oluyor meme reddi.