Dileksu Araları 20 ay zor ama avantajı da var tabi ki. Şuan biri 3,5 yaşında diğeri 19 aylık beraber oyun oynayacak kıvama geldiler, birbirlerinin uyumalarına bile tahammülleri yok, uyanan direk diğerini de alıp oyuncaklara götürüyo 😂 Ama yinede ilk çocuk kendi işini kendi görene kadar beklenmeli ve anne daha az yıpranmalı bence, en az 4 yaş diyorum 😂