Nurse harveys organik zeytinyağı damlası var biz onu kullandık memnunuz 3.5 aylık oldu doktor kesti vermenize gerek yok dedi bi yerden sonra bitiyo gaz sancısı en kötü 6. Aya kadar devam eder benim bebeğim kolik değildi ama ona rağmen çok fazla vermedim alışkanlık haline dönüşmesin bağırsaklar kendi işlevini yapsın diye biraz da kendim uğraştım her emmeden sonra gazını 20 dk da geçse çıkartmaya çalıştım