Merhaba;
Kızım şu anda 10 aylık. 2 aylıktan itibaren hep 12 de yatar öğlen 12 de kalkar ve hiç uyanmaz; ancak yatış saatini öne çekmeye çalışıyoruz. Doğduğundan beri yaptığımız rutinleri aynı şekilde hep denedik banyo masaj kitap okuma uyku şeklinde ayakta sallama vs gibi destekleyici durumlarda yok sadece başını okşayıp kitap okurum uyur. daha erken saatlerde de aynışarını yaptık ancak bir türlü çekemedik. Sanki saati biliyor 00:00 oldu mu uyuyor. Daha başka saati öne alma konusunda ne yapabilirim? Erken uyandırdım birkaç gün; ancak o zaman da çok sinirli oluyor. Önerileriniz var mıdır?