Ziynet_Ece
Vallahi helal olsuuunnn gerçekten ikinci çocuğu düşünebiliyorsanız 🤭🤭ben biraz büyük sanmıştım.
Ben doğum yapalı 3 ay 18 gün oldu ve sezaryen tövbe ettim yani bir daha aslaaa o acıları çekmem 🤦🤦 muhtemelen bebeğin akıllı benimki kolik bebek hemde doğumum aşırı derecede zordu 26 saat sonrası sezaryene alındım 🤦