Baharr_06 Ayy bizde öyleyiz bianda geceleri oturmaya gündüzleri uyumaya başladık yok ne yaptıysam gece yatmadı gündüz uyudu ağlama krizleri huysuzluk kucak istemeleri ama biz diş de çıkarıyoruz biraz ben ona bagladim
Baharr_06 Birde bu aylarda kaybetme korkusu yaşıyorlarmis anne babayı daha iyi secebildikleri için bağlanma duyguları gelişiyormus