sorgulayananne ramazanda da yine kabız oldum hemen sabah akşam bi kaşık yedim ertesi güne rahatlamış olarak kalktım cok az kaldı dibini sıyırıyorum artık 🤧
Ama misvak hatunun diyabetle ilgili bir paylaşımı vardı şöyle iyileşir böyle iyileşir falan diye bunu tip2 diyabet diye belirtin tip1ler tedavi olmaz insanlar umutlanmasın demiştim ama ters cevap aldım takibi bırakmıştım o yüzden 🥲