Kpln71024 benim kızımda bir yaşında aşırı hırçın vuruyor ısırıyor.Tv yok kestik tamamen ve böyle daha mutluyuz.Tvyi açınca hayattan bağını koparıyordu resmen sesleniyorum ses vermiyor ? Bişey diyorum bakmıyor ? Dedim başlarım televizyona kapattım eşimde televizyon izlemeye bayılıyor ama yapıcak bişey yok çocuğumuz için herşey sonuçta.Ve size bi tavsiye veriym televizyonu hafife almayın o eğlenceli müzik dediğiniz şey ilerde size eksi olarak dönebilir