Livabz öyle ekşimsi olmamış ama çok katı da olmamış baktım tadı fena değil süt gibi kokuyor tabağa alınca da sulandı yedirdim biraz bebeğime katı kısımlarından ama ağzını buruşturarak yedi inşallah bi zararı olmaz yarın başka mayalarım yine bu yaptığım yoğurt ile mayalasam olur dimi