Ayssss1 direnim_ dr izniyle 5. ayda basladik yogurt ve hafif sebzelerle sütüm azdi mama reddi yapiyordu o ay ki kilo alimda az olduugu icin baslatmisti
nazlii1_ direnim_ bende 5 aylıkken başladım doktorum 5bucukta başla dedi ama ben biraz heyecan yaptım baslamak istedim 🤭 şuan birkaç tadım yaptık iyi gidiyoruz çok şükür
direnim_ nazlii1_ çok şükür maşallah canım Allah bağışlasın , bende heyecanlıyım 2 ay 20 günlük daha çok küçük fakat gelsin o günler hayırlısıyla inşallah