@Aybarsmommy Bende 11 ay önce doğum yaptım. Doğumdan sonraki 4. ayımda ilk adetimi gördüm. 3-4 ay düzensiz oldu. Yani gecikmeli oldu 1 hafta 2 hafta falan, bende şüphelenmiştim o zamanlar. 3-4 ay düzensizlikten sonra düzene girdi her ay aynı gün olurum belki 1-2 gün erken veya geç olur değişiyo ama düzenlidir genelde adetim. Yani demem o ki hamile olmayabilirsiniz bende aynı şeyi yaşadım, ama olabilirsinizde korunuyo muydunuz bilemiyorum düzensizlik normal bence, rahim kendini yeni yeni toparlıyor adetlerimiz zamanla düzene girer diye düşünüyorum bende öyle olduğu için