susuu28 Sağlık ocağının verdiği demir ilacı kabızlık yapıyor . Hangi markayı kullanıyorsunuz. Bebeğim 6 aylık şuan 9 kilo
GunesSila susuu28 doktorumuz Sağlık ocagındakini önermedi. Newvit idi sanırım onu verdi içinden iki tane çıkıyor
Mercosey susuu28 bestiron ve ocean kullandım bebeğim büyük artık kestik. İkisinden de memnundum. En en doğalı bestiron ama boyadı tüm kıyafetleri malesef
Seliscee Hanımlar benim bebeğim 4 ay 4 günlük doktorum demir başlayabiliriz dedi ama internetten gördüğüm kadarıyla erken galiba sizler ne zaman basladinz
rabiaydncm bende ocean kullanıyorm ama sağlık ocağı 4 damla diyor? 5aylkk 7800 kg kaç damla vermem gerekiyor yani? kafam karıstı