Ay az önce bir video izledim otizm belirtilerinden bir tanesi olarak ta kadın şey demiş mesela bardaktan bardağa su boşaltması sonra tekrar diğer bardağa boşaltması vs. Benim oğlumda suyu özellikle böyle boşaltmayı çok sever oynar saatlerce değil tabi ama yapar yani bu bir belirtimi ? Artık herşeyi otizme yormaktan biz kafayı yiycez yakındaaa